U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Na 2011 verscheen er vrijwel geen botteling meer van de Nederlandse Bottelaar The Whisky Talker. Deze Glen Moray kwam uit in 2010 in de Mo Òr Collection. De Speyside-single malt had 21 jaar gerijpt op een bourbonvat. Romig, fruitig, maar ook chocola. 46%
Whiskybase reviews
is toegevoegd aan uw winkelwagen.
Niet op voorraad