Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
De Benromach-distilleerderij werd gebouwd in de Speyside op het hoogtepunt van de whisky-‘boom’ eind 19eeeuw. In 1983 werd de distilleerderij gesloten. In de tussentijd produceerde Benromach eigenlijk alleen single malt-whisky voor de blends. Tien jaar later werd de distilleerderij uit de vergetelheid gered door onafhankelijke bottelaar Gordon & MacPhail die Benromach aankocht en grootscheeps renoveerde.
Bij de inboedel van de distilleerderij hoorde ook een een pakhuis met vaten. Hierdoor kon G&M al bijzondere distillery-bottelingen uitbrengen voor in 2004 de eerste ‘nieuwe’ Benromach werd gebotteld.
Benromach is overigens de kleinste Speyside-distilleerderij: twee man houden hem draaiende, dat is inclusief de manager.
Zoek de bestelling die u wilt herroepen
Voer uw e-mailadres en bestelnummer in.
Controleer uw e-mail
Als uw gegevens overeenkomen met een bestelling, ontvangt u een e-mail met een link om deze te bekijken en te beheren.
is toegevoegd aan uw winkelwagen.
Niet op voorraad